ca
img-3

L’EILO (Exercise-induced Laryngeal Obstruction) és un problema respiratori que amb freqüència es diagnostica erròniament com a asma. Per ajudar als equips mèdics a determinar el diagnòstic, Olympus presenta la prova CLE (Continuous Laringoscopy during Exercise Test), prova de laringoscòpia contínua.


La Dra. Hege Havstad Clemm de la Universitat de Haudeland a Bergen (Noruega) ha desenvolupat la prova CLE pel correcte diagnòstic de l’EILO per tal de diagnosticar l’obstrucció laríngia durant l’exercici amb la tecnologia de la Videoendoscopia OLYMPUS i el Processador CV-170 amb la combinació del Videondoscopi ENF-V3 (2,6 mm extrem distal).

ca

Copyright 2020 @ Otomedic Quirúrgica S.L.

img-11
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.